Ne-am mutat pe PuiDeCompuneri.UrbanKid.ro!

Vei fi redirectat automat. Daca nu mai ai rabdare :P, mergi singur pe
puidecompuneri.urbankid.ro
si actualizeaza-ti bookmarkurile.

11/23/2009

Pauză până pe 9 decembrie

Bine ai venit sau revenit!

Pui de Compuneri face o scurtă pauză, nu pot răspunde la cereri până pe 9 decembrie. Până atunci, te invit la plimbare printre postările mai vechi (vezi mai jos sau cuvintele cheie din coloana din dreapta a blogului), sunt sigură că vei găsi un pui de compunere care să-ți placă și să te inspire.

Spor la scris!

8 comentarii:

http://www.google.ro/firefox?client=firefox-a&rls=org.mozilla:ro:official spunea...

pana pe 9 decembrie cand avem teza la romana daca am nevoie de o compunere pt teza?

Sandra G spunea...

Salutare,

Imi pare rau, nu am timp sa scriu, iar saptamana viitoare sunt plecata din tara si nu am acces la net.

Cauta prin postarile mai vechi, foloseste lista de cuvinte cheie din coloana din dreapta a blogului si sunt convinsa ca vei gasi idei care sa te inspire pentru teza! :)

Spor la scris!

Anonim spunea...

http://designmylaptop.ro/inscrieri/f57cc95eacb0173c353bc7058385db14/

Sandra G spunea...

Foarte dragut! Bafta la concurs! :)

Anonim spunea...

Am si eu nevoie de o poezie cu titlul "copacul",si de o descriere cu titlul "lumea stelelor".Daca poti sa ma ajuti contacteaza`ma.E-mail: andreutza_elena96@yahoo.com sau le poti publica pe pagina aceasta.Multumesc!

Sandra G spunea...

Salutare!

Cu mentiunea ca voi publica doar idei, nu texte intregi, o sa scriu ceva pentru tine maine sau poimaine. E ok?

Cu placere :)

Anonim spunea...

Categoric k doar idei...
Iti multumesc mult. !

Sandra G spunea...

Salut!

Am scris ideile de care aveai nevoie, gasesti aici pentru tema cu copacul, si aici pentru cea cu lumea stelelor.

Sper sa nu fie prea tarziu, sa-ti placa si sa te inspire la scris!

Daca vei avea timp si chef, mi-ar face placere sa-mi trimiti si mie ce iese :) Adresa e puidecompuneri arond gmail punct com.