Ne-am mutat pe PuiDeCompuneri.UrbanKid.ro!

Vei fi redirectat automat. Daca nu mai ai rabdare :P, mergi singur pe
puidecompuneri.urbankid.ro
si actualizeaza-ti bookmarkurile.

4/01/2009

Rapsodie de primavara

Pregatire
"Rapsodia" este o compozitie muzicala. Asta inseamna multe note, multe instrumente, multi muzicieni, multe sunete, toate in armonie.

Pui de compunere
- Cine sunt muzicienii intr-o rapsodie de primavara? Oamenii, animalele, plantele, cerul, pamantul, soarele...?
- Care sunt instrumentele fiecarui muzician? Poate ca un melc canta la o frunza, vantul canta la crengile inflorite ale unui copac, o pisica canta la un ghem de sfoara...
- Cum sunt sunetele pe care le auzi? Gingase, puternice, calde, blande...
- Le auzi peste tot, mereu, sau doar in anumite locuri, doar daca asculti cu atentie...?
- Ce efect are aceasta "rapsodie" asupra ta? Cum te face sa te simti?
- Participi si tu la muzica? Cum? La ce instrument? Cum interactionezi cu restul de "muzicieni"?


Spor la scris!

2 comentarii:

i love raluca spunea...

salut!imi poti da o idee de compunere dedicata prietenei mele Raluca.Are ochii caprui,par blond,desteapta.....cva comparari sa reiasa k o iubes moolttt,zodia gemeni k shi mn....pls.....cva qm ar fi ochii tai k........Sti tu,cred k si tu ai un prieten....nu?

i love raluca spunea...

poti scrie o compunere dedicata prietenei mele raluca.o comparatie cva,adik EX:ochii tai ca 2...sti tu...are ochii caprui,par blond,aceasi zodie q mn.Eu am mai scris aceasi cerere dar nu am mai gasit pagina unde am lasat comentariul.Pls. dak l-ai scris acolo da un copy-paste shi adu compunerea aici...cred k sti c ins. iubirea.........Pe curand!